Friday, March 12, 2010

Azab sem ni lepas....

Hi sume....kali ni aku nak citer pasal exam aku sem ni...aku amik 4 subjek....satu subjek yg aku cuak tu subjek strengh of material...ntah ape la aku dapat nanti bile result kuar....cuak oo....
Nak jadikan citer, exam aku on berkait ngan ikan gak bile mana lepas exam paper tu jek, aku semak kepala.....member aku Chong pon semak kepala ble soalan yg x expect kuar...sume serabut jek lepas exam abis...so masing2 nak lepas tention...aku pon pegi la KLCC utk buang Bihun atas kepala aku...hahaha(lepas tention kot)...tapi tujuan aku pg situ bukan ape, bapak aku mintak tolong aku carikan tali jam die...punye la aku angin bile sume kedai kata tali jek kene tgu 3 bulan...ape punye sebal la kedai jam kat KL...kalo kat kg2 tu aku paham la jauh dr town....aaargh...dr aku tgu 3 bulan tu, aku pon decide pg KLCC Aquaria ngan si Anis....aku plak x tau yg seumur idup die, die x penah pg situ....so punye la happy die tgk ikan2 kat situ...even tgk jerung yg lagi beso dr die...hahaha (pastu terus kata nak bele) kucing die, die lupe...hahahaha





Aku pon sronok gak sbb dpt tgk pirhana...tapi aku kureng sronok pasal ikan peberet aku xde...si Toman tu...hahahaha...ade ke patut diorang kata x nak bele Toman...aku tanye punye tanye, diorang kata xnak bele pasal Toman tu samseng sangat...hahaha abis sume ikan kat aquaria die blasah....so diorang pon pindahkan toman tu kat tank yg ade ikan lagi brutal...Arapaima Gigas. So yg bestnye, walaupon ikan ni lagi brutal, die xkaco ikan lain until ade yg provoke die.....so alkesah, si toman yg bajet paling samseng ni pg kaco die....skali sedut jek si arapaima tu.... macam maggi si toman tu masuk perut die...hahahahaha ni arapaima yg aku kata tu...



So babai la Cik toman Aquaria...hahahaha..lepas jek kuar dr tmpt tgk ikan2 tu,,,bihun atas pale pon ilang....hahahaSekian~~ Tadaa!!

2 comments:

aniesz sue said...
This comment has been removed by a blog administrator.
etty said...

a'ah nisz. bela kucing sampai gemok, pastu suh dia makan ikan syukri dlm aquarium tu. tak tinggal tulang pun. heh