Tuesday, March 9, 2010

Arrrgh!!

Bermule la kesah aku kali ni yg mana aku tdo umah member aku...pastu pg td bajet exam start kol 10:15....punye la smangat aku pg stanby kat kolej kol 9 aku da smpai....pastu aku tgk xde pon klasmet aku tgu...so aku call si Zack member aku yg macho gitu....tanye punye tanye, die kata exam kol 8:15mlm ni....bikin malu jek....sah la mata aku dah juling...hahaha

Tgh kepala dah serabut ala2 Bihun atas kepala( dlm komik jepun slalu ade) aku pon balik umah nak tgk ikan2 aku....melompat aku ble smpai...bukan happy...tapi tekejut...Toman aku makan toman....ape punye bahlol la ikan tu....tapi nak xnak aku terpakse akur ngan selera ikan seko tu...pasal aku x bg mkn mlm td...so aku kuar balik la belik anak2 ikan yg kecik gitu...nah ko!! 40 ekor aku sumbat kat aquarium yg qiut tu...kire2 cam Big Show resling tu naik VIVA la...hahaha sian ikan2 kecik tu pastu plak aku tambah ikan baru lagi...Oscar....Ni mmg kuat makan.......tp xpe...aku cume xnak ikan nage aku je kene telan...dah le lawa...mahal lak tu...kalo die telan jugak, mmg aku tangkap pastu flush dlm jamban...ingat toman je bleh brutal...die x tau tuan die lagi mental...hahaha..
(ikan tu punye gambo nnt aku snap)
Sekian...Tadaa!!!~~~

3 comments:

LEMONADE said...

lain kali tulis jadual besar2 tampal kat dinding bilik. x lah lupa exam schedule.

e.t.t.y said...

wahhh comel ikan ko. cam muka ko pun ada. haks.

Pacinggo said...
This comment has been removed by the author.