Sunday, March 7, 2010

Al~kesah....





Salam sume....hari ni 7/3/2010 aku bikin acc blog baru pasal aku x puas hati ngan blog lama aku...sebab die bodo2 jek...pasal aku x leh tukar email utk login kat blog lama aku....so aku create la acc baru utk puaskan hati.....





Nak jadikan citer, aku yang baru start hobi baru a.k.a bele ikan2 exotic ni, aquarium aku kecik jek... tapi semakin complete...hehehe tambah lagi ikan baru iaitu juvenile snakehead ngan ikan bandaraya( pengutip sampah) hahahaha...ade mase nanti aku amik gambo eeh???

Tadaa!!~~




So aku repeat la cmner citer aku bele ikan ni bermula....1/3/2010 masa tu tgh hari...busan maha dasyat punye....aku dok umah..klas da abis tgu nak exam jek...hmmm...ni gambo ikan-ikan aku...


yg korang tgk kat atas ni ikan naga (polypterus bichir)...lawa kan??? ade jual kat kedai...tgk gak la yg species mana....yg paling cokia pnye Rm6 jek....yg aku punye Rm68...kuang ajo...beza kaler punye pasal jek...




haaa...yg atas ni plak Red Tail Catfish....Rm28 jek....xde ape yg best pon...cume die berenang mcm peluru...laju gile....hahaha...ikan ni ape yg aku dpt observe, die takut lampu...so die aktif waktu mlm jek...aku rase mate die night vision kot...ntah la...



Haaa...yang boncit ni plak anak toman bunge...seko Rm7...kuat mkn....die tolak batu ngan kayu jek...hahahaha....yang sebelah kanan punye pic, yg belang2 tu ikan Toman...a.k.a Juvenile Snakehead....kuat mkn...ganas plak tuh...so tu lah hiburan aku kat bilik... aku target nak letak hamster sbg mknan ble die dah besar...so aku kene tgu 3 tahun la utk die besar...hahaha (3thn??? ntah ade ke x blog ni??) hahaha..so...enjoy la membaca...tadaa!!



3 comments:

LEMONADE said...

bagi saya sekorlah. nak buat teman bila sunyi. hahaha

LEMONADE said...

lawa spec. hahaha

Pacinggo said...
This comment has been removed by the author.