Saturday, February 26, 2011

Pencinta Kucing??? Pfffft!!~~~

Salam, Topik aku harini berkenaan kucing gak...ni kes aku betul2 da x tahan....
Hari bertarikh tersebut adelah hari Cat Exhibition show kat Kelana Jaya....
Aku pon tgk la kucing2 kat sana, mmg lawa....tp tu bukan topiknye...
Topiknye start bile Organizer event tersebut suruh aku add FB diorang nama . . . . . . . . .
Aku pon angguk seronok...lepas jek aku pg sana, mmg Allah nak test aku kot, aku ade nampak seko stray cat muke kuyu jek... aku pon amik gambar ngam2 die tgk exibition tu dr jauh....ni gambonye...


Kucing stray cat mengenang nasib yg x terjaga. :(

Ape yg mengejutkan aku lepas amik gambar ni, member jerit, weh anak kucing mati.... aku pon toleh nak tgk....aku pg dekat, tgk mmg anak kucing tu baru lagi mati...kene pijak...sbb badan die leper pastu da keras...
darah pon masih ngalir lagi...:( aku pon panggil la staff event tu yg kononnye sayang kucing.... die bleh bwat bodo jek, pastu ble aku mintak kotak kecik, sume wat slow2...aku x tahan, terus keluar la sume pedas2 depan org ramai...dah kene br hulur aku paper senaskah.... aku mmg tgh gigil tahan marah, balut anak kucing tu...aku bawak balik...aku tulis blog ni pon slepas aku slesai tanam anak kucing tu.... :(

Aku benci nyampah kalo org hipokrit...kalo x syg binatang, jgn keje ngan binatang...kucing kat event tu pon sume ade kudis, pastu sume kurus kering... Phuih!!

2 comments:

CIK BIRU said...

hmm...geram je baca entri ni..blm lagi kt tmpat kamu...
sabar la ye..

khaliesah said...

sampai ati dorg leh bwat xtau je :(