Monday, January 24, 2011

Thaipusam 2011

Topik Thaipusam ni adelah topik dimana aku 1st time pg outing utk photography, punye la lama sejak aku beli D90 tuh, ni br 1st time aku outing ngan bebudak yg pakai DSLR yg lain...thanks to Ejai super senior masa skolah aku sbb die la yg ajak aku....sambil tu die ajak member die Fendi ngan Nurul....three of them are nice to me.....glad la jumpe diorang..bleh la kongsi2 ilmu...even camera masing2 x sama...tp konsep sama, so bleh la kongsi ngan tambah ilmu...

Ejai ngan Fendi x biase ngan ragam org yg angkat Kavadi tu, so diorang cuak la..yg aku ni lain citer.,...dok estate dah lebih 20thn....org sambut Wel-wel smpai depan umah pon aku dah rasa...so aku amik experience utk pegi kat diorang plak...hahahaha

Event tu cam biase la....festival Wel2 katne lagi kalo bukan Batu Caves kan???
nah ni gambo2 yg aku amik... enjoy ye???

Bro Fendi yg kehausan....hahaha


Kat sana awek ni je yg senyum tgk aku amik gambo....seb baik cam Ashwarya Rai...hahaha

Kaum India juga mengamalkan cukur kepala...tp x pasti utk ape...sbb stengah2 jek yg berbuat demikian...kalo Org Islam kan sape yg pegi Haji sume botak pale...haaa.. Xpe..janji Malaysia aman damai..

Itu dia.....the man~~

Lagi satu...


Berikut plak adelah gambo yg dah di edit sy sendiri...kalo nak ikut rule photography mmg xde la jawabnye...bak kata Fendi, xyah ikut buku sangat kite punye gambo, kite punye suke la nak upload2 kan kan???kalo ade komen komen la ngan membangun, jgn nak tiaw jek...sbb yg Tiaw2 org ni bknnye otai pon...nah gambo2 dah diedit...enjoy~~ tadaaa!!

Ni lah Ejai yg aku citer tuh... :)

hehehe ape penceritaan gambo ni pon aku x tau...aku kata ni One Malaysia... hehehe

Ni bukan muke tembok ye....hahahaha..kang kene lempang aku nanti...

Ohhh Ashwarya rai...bertudung plak?? bleh adjust nih~~~ :P


Brand Camera yg rare masa kat Batu caves nih...salute aah!!

2 comments:

etty said...

hoh, cantik fomfuan tu...

bagus,asah skill lagi...

ej said...

adeh.. tatau plak aku ko ader bloh.. hahahaha.. aku dah follow...