Monday, April 26, 2010

Jeng Jeng Jeng....







Tada!!!
Salam semua peminat2ku yang setia... Aku kembali ngan cerita2 hot...
Skang aku gile mancing ikan...hahaha start dr aku pg taman negara akhir bulan 3 aritu...
(kire lama gak la aku x update blog eeh??)
Start ngan jorang kokak yang mana brandnye SureCatch Rm 30 jek....tapi ikan eeh x pon CATCHED2...angin jek aku....so aku pon x putus asa..mancing punye mancing, sebulan macam2 tempat aku pg, dr pada bangi, Semenyih, Sepang sampai la ke Rawang....yg dapat ikan kat Kuala Slangor ngan bangi jek...puas hati aku...
Start je dpt ikan, aku terus jadi tamak tahap hantu...aku pon beli rod ngan machine sedap sket...ringan ngan smooth...mmg berbaloi2 bile pacu 4kg tarik... rokok kat mulut pon x nampak dah....hahahahaha!!! ni gambo2 die...

1 comment:

LEMONADE said...

gila mancing pulak dah... haihh, lepas ni gila apa pulak ye?